Аналіз правил етикету електронного спілкування

Завдання №5, c.22

ПРИВІТ! МЕНІ ПОТРІБНО ПІДГОТУВАТИ ПОВІДОМЛЕН-
НЯ ПРО ІСТОРІЮ УКРАЇНСЬКОГО КОЗАЦТВА. ТИ ХВАЛИВСЯ
КОЗАКАМИ З ТВОГО РОДУ. НАПИШИ МЕНІ ЇХ ІСТОРІЮ.
НАДСИЛАЮ ТОБІ ТРИ ФОТОГРАФІЇ – ПОДИВИСЯ, ДЕ Я ВІД-
ПОЧИВАВ. БУВАЙ!

Аналіз електронного листа

1)Треба назвати своє ім'я

2)Не треба писати увесь текст листа великими літерами

3)Не треба додавати без потреби вкладення до листа

4)Треба вживати слово будь ласка, якщо звертаєтесь до когось із проханням


Завдання №7, c.22

Добрий день, невідомий друже! До мене випадково потрапив
твій лист з розповіддю про можливість поїздки на відпочинок до
моря. Мене звуть Іванов Сергій. Я живу в Харкові, навчаюся в 7-му
класі школи No 1024, мені 13 років. Я дуже хочу поїхати на море.
Гроші для оплати я знайду – мій батько працює начальником відді-
лення банку «Новобанк», у нього висока зарплатня. Готовий зустрі-

тися з тобою особисто та обговорити деталі поїздки. До зустрічі!

Аналіз електронного листа

1)Не надавайте особистих данних невідомим людям

2)Не надавайте данних про своїх батьків

3)Не домовляйтесь про зустріч з невідомими людьми

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Загрози в Інтернеті. Безпечне зберігання даних.

Основні засади інформаційного суспільства

ENIAC: Перший комп'ютер